מתנות לידה - עם רקמת שם התינוק

יום שני, 30 במאי 2011

ההמבורגר היקר בישראל

ההמבורגר היקר בישראל? מי? איפה? יש דבר כזה?
כן כן יש דבר כזה.
אז איזה מסעדה תתפאר בהמבורגר היקר בארץ?
טוב נו נגלה לכם.

יום ראשון האחרון 29.5.11 נסעתי למסעדת NG בתל אביב בשכונת נווה צדק, אוכל טוב ומשולם.
מי שלא מכיר את מסעדת NG, המסעדה מתמחה בצליית בשרים ונתחים מיוחדים על הגריל,
זו כמובן לא הפעם הראשונה שלי במסעדה המעולה הזו אולי פעם 30.!!
אבל פתאום אחת המלצריות הגניבה לאוזני" יש לנו המבורגר 200 גר' מבשר KOBE BEEF
אני מבטיחה לך שהוא ההמבורגר הטוב בארץ והיקר ביותר בארץ"
הפנתי את מבטי לכיוון המלצרית והעזתי לשאול "מה זה ההמבורגר הכי יקר בישראל?
כמה זה עולה? המלצרית הנחמדה עם שיער גולש ודיבור צפונבוני חמוד
לא היססה לענות לי ובלי למצמץ זרקה לאוויר "150 ש"ח להמבורגר הטוב בארץ".
וואלה?? וואלה.. 150 ש"ח שאלתי שוב תוך כדי בליעת הרוק (לא יודע אם זה היה בגלל המחיר או הרעב שהרג אותי)
"כן כן אתה מקבל המבורגר מבשר בקר בשם" KOBE BEEF" הפרה חייה חיים יותר טובים מהרבה מאיתנו תאמינו לי מסתבר שהפרה הנחמדה הזו מקבלת כל יום  מסא'ז כמעט בכל שעות היום ,שותה בירה ומאזינה למוזיקה קלאסית".

זהו אם יש משהו שאני חייב לנסות עכשיו זה את ההמבורגר הכי היקר בארץ!
צעקתי לצפונבונה " יאלללה קניתי אני חייב לטעום את ההמבורגר הזה".
20 דק' של המתנה מורטטת עצבים (בלידה של אישתי ההיתי לחוץ פחות) בכל זאת 150 ש"ח על המבורגר!
טוב שאישתי לא קוראת את הבלוג הזה (מטעמי צמחוניות) חחחחח איזה כייף!!

ואז שקט... דממה... האורות מהומהמים!! (שיט צהריים עוד יש אור) טוב נו יאלללה מספיק
לשולחן הגיע הצפונבונה עם חיוך של 150 ש"ח ואיתה כמובן המנה המדוברת
מנת המבורגר בלחמנית בריוש  200 גרם בשר KOBE BEEF עם בצלצלי שאלוט,
רוקט ,עגבניות תמר וכמובן צ'יפס.
הריח היה מטריף, המנה הייתה מעולה, התענגתי מכל ביס, הבשר היה נימוח במידת צליה מדיום,פשוט מדהים.
אני באמת ממליץ לכם פעם אחת רק פעם אחת עשו לעצמכם טובה ולכו לאכול את ההמוברגר היקר בארץ!
אני ההיתי מוסיף ואומר ההמבורגר הטוב בארץ.

נ.ב
אתם בטח שואלים את עצמכם איפה התמונה?
אני נשבע לכם אבל נשבע לכם שכחתי. כן כן מרוב רעב, הריח והבלאגן
 במיצי הקיבה הרגו לי כמה תאים במוח הקטן שלי.
לכן החלטתי שאני הולך לאכול שוב בחודש הבא ומצלם לכם.

עד אז לכו למסעדת NG לאכול את ההמבורגר היקר בארץ. נקודה

מתכוני בשר | מבחר מתכונים | מתכוני עוף ובשר | חדש מתכונים כשרים לראש השנה
מתכוני המבורגר מבשר אינטריקוט | מתכון צלעות כבש וטלה בתנור, מתכון מושלם לראש השנה וחגים 



3 תגובות:

  1. עדיף לתלות עצמי עם מעיים מנוקבים של ברווז דרוס בן שבועיים בכביש חדרה-אום אל פאחם, ולא ללכת לאכול במקום שמתהדר ומתפנפן ומפליץ נפשות עם "ההמבורגר היקר בארץ"
    ילען אבי אביהם...

    חוץ מזה, נשמע ממש טעים
    נהייתי רעב, ימח שמם

    השבמחק
  2. גבר הרגת אותי!!!!! כל מילה בסלע. מקום פלצני שלא מכבד את האורחים שלו.
    ישבנו 12 איש התייחסו אלינו כמו לפרות שלהם.קבלנו סטייקים קשים ומגעילים כשבקשנו להחליף כולם ללא יוצא מן הכלל, עשו לנו פרצוץ חמוץ.
    וזה לא נגמר כאן הם עשו "טעות" בחשבון של 340 ש"ח לטובתם כמובן .לא נחזור לשם בחיים.

    השבמחק
  3. וואוי קצת הגזמתם. לדעתי מסעדת NG הינה המסעדה הטובה בארץ לבשר איכותי וטרי (או יותר נכון מיושן)
    אני תמיד נהנת לאכול שם.
    הבשר של מסעדת NG הינו הבשר הטוב בארץ.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...